FAQ

Czy istnieje możliwość transportu psa do mnie?
Jeśli tylko jest taka możliwość, preferujemy, aby osoby kupujące psa pojawiły się u nas, gdzie mogą zobaczyć warunki, w których psy żyją oraz zapoznać się z ich rodzicem bądź rodzicami (ojciec szczeniąt nie zawsze należy do nas). Zdajemy sobie jednak sprawę z różnych sytuacji życiowych i jeśli widzimy zaangażowanie ze strony klienta zdarza się nam dowieść do niego psa za dodatkową opłatą.
Czy mogę zakupić więcej, niż jednego psa z miotu?
Jeśli widzimy, że osoba kupująca od nas szczenię jest doświadczona i dobrze wie, czego chce, istnieje możliwość, że rozważymy jej chęć zakupu dwóch psów jednocześnie. Staramy się jednak odwodzić od tej decyzji: zdecydowanie lepszym wyjściem jest odczekanie roku lub dwóch i sprawdzenie, jak dogadujemy się z pierwszym psem, a dopiero później nabycie kolejnego pupila. Nie przewidujemy sprzedaży całego, pełnego miotu (powyżej 2 szczeniąt) przez jedną osobę.
Ile kosztuje szczenię?
Cena szczenięcia może ulegać zmianie zależnie od miotu i konkretnego szczenięcia, dlatego w tej sprawie prosimy o kontakt osobisty (tel. 604 523 565 lub 602 885 667). Nie przewidujemy promocji oraz znacznych negocjacji od ceny podanej telefonicznie.
Jaką umowę będę podpisywać w trakcie zakupu psa?
Mamy przygotowane dwie umowy: umowę przedwstępną oraz umowę kupna psa. Umowa przedwstępna to umowa rezerwacyjna, którą podpisujemy po przyjściu szczeniąt na świat. Przyszły właściciel psa wpłaca zadatek, który jest dla nas potwierdzeniem jego zaangażowania w zakup zwierzęcia. Umowę kupna psa podpisujemy w dniu, w którym szczenię jest odbierane przez właścicieli.
Jak mam zajmować się psem?
Podstawowe informacje dotyczące żywienia, pielęgnacji i wychowania szczenięcia omawiamy z nowym właścicielem szczenięta w chwili odbioru psa, dostosowując podawane informacje do aktualnego stanu wiedzy i umiejętności naszych klientów. Jeśli szukają Państwo dodatkowych informacji, polecamy zobaczyć naszą podstronę Poradnik, w której staramy się publikować artykuły dotyczące między innymi tego tematu.
Jak powinna wyglądać wyprawka mojego psa?
To, co warto kupić dla psa opisaliśmy w tym artykule.
Jak zarezerwować psa?
Na początku najlepiej po prostu do nas zadzwonić (tel. 604 523 565 lub 602 885 667). Telefonicznie udzielamy wszystkich podstawowych informacji dotyczących tego, jakie szczenięta mamy dostępne, lub jakich i kiedy się spodziewamy. Rezerwacji, czyli podpisania umowy przedwstępnej, dokonujemy zawsze po narodzinach szczeniąt. Osoby zainteresowane kupnem psa zachęcamy do obserwacji naszej strony i mediów społecznościowych – to w tych miejscach pojawiają się pierwsze informacje o nowym miocie.
Kilka lat temu kupiłem od Państwa psa, ale nie może on u mnie dłużej zostać. Co mogę zrobić?
Najważniejsze jest poinformowanie nas telefonicznie (tel. 604 523 565 lub 602 885 667) o zaistniałej sytuacji. Zwykle oferujemy pomoc w rozwiązaniu problemu i pomagamy w znalezieniu dla Państwa pupila nowego domu. Zawsze proponujemy też alternatywne rozwiązania np. przekazanie psa innym członkom rodziny, co wiąże się tylko ze stworzeniem aneksu do umowy, w którym zawarta będzie informacja o zmianie miejsca przebywania psa oraz właściciela. Jeśli jednak Państwo nie widzą żadnego rozwiązania i nie są w stanie posiadać zwierzęcia ani chwili dłużej oferujemy zabranie go do siebie, zgodnie z warunkami znajdującymi się w umowie.
Mam wrażenie, że umowa hodowlana chroni hodowcę, nie mnie. Dlaczego?
Wiele lat doświadczenia nauczyło nas, że najważniejszy w całej umowie jest pies, któremu chcemy zapewnić dobrą i bezpieczna przyszłość. Nasza umowa jest wynikiem długotrwałej współpracy z prawnikami oraz innymi hodowcami, mająca przede wszystkim chronić czworonogi. Chcemy, aby nasze szczenięta trafiały do odpowiedzialnych, dobrych domów. Treść umowy wynika tylko z troski o to. Możemy zapewnić, że nigdy nie zdarzyło nam się wykorzystać żadnego z punktów umowy, jeśli nie było to absolutnie konieczne, a gdy pojawia się problem, zawsze staramy się znaleźć takie rozwiązanie problemu, które zadowoli także naszych klientów.
Mieszkam za granicą. Czy mogę kupić u Państwa psa?
Tak. Pomagamy w załatwieniu wszystkich formalności związanych z wyjazdem pupila za granicę naszego kraju, ale także Europy. W razie potrzeby istnieje nawet możliwość pomocy przy załatwieniu transportu psa samolotem, jednak jak zawsze preferujemy, aby szczenię było odbierane osobiście przez nowego właściciela. Musimy zaznaczyć, że wszystkie dodatkowe koszty z tym związane ponosi przyszły właściciel szczenięcia.
W jaki sposób kontaktować się z hodowlą?
Aby się z nami skontaktować, należy wykorzystać nasz fanpage na portalu Facebook, maila, lub numer telefonu z zakładki „kontakt”. Jeśli jednak chcą Państwo kupić od nas psa, lub porozmawiać na istotny temat preferujemy rozmowę telefoniczną (tel. 604 523 565 lub 602 885 667). Pies to żywe stworzenie i znalezienie dobrego domu dla naszych podopiecznych jest dla nas bardzo istotne, dlatego nie podpisujemy umowy bez wcześniejszej rozmowy z osobą zainteresowaną.
Wszystkie szczenięta są zarezerwowane. Czy mimo to jakiś się dla mnie znajdzie?
Osoby, które są z nami w stałym kontakcie telefonicznym, są informowane na temat możliwej dostępności szczeniąt. Jeśli dany miot jest zarezerwowany, szansa na uzyskanie malucha właśnie z niego dla osób, które wcześniej się z nami nie kontaktowały, jest dość znikoma.
Czy mogę zarezerwować szczenię przed jego narodzinami?
Niestety nie przewidujemy takiej możliwości. Gdy na świat przychodzi miot, w pierwszej kolejności bierzemy pod uwagę osoby, które miały już z nami wcześniejszy kontakt. Nie pobieramy jednak zaliczek bądź zadatków na psy, które jeszcze nie pojawiły się na świecie, ponieważ nigdy nie wiemy, co w konkretnym miocie dokładnie się pojawi. Nie ukrywamy, że wiele osób czeka na szczenięta, dlatego staramy się, aby osoby czekające najdłużej miały pierwszeństwo.

Zastrzegamy sobie prawo do pierwszeństwa w wyborze szczenięcia do naszej hodowli. Dalsza przyszłość Blue Valley of Dogs jest nierozerwalnie związana z wprowadzaniem nowego pokolenia.